humor-ole
 
Portal*IndeksFAQRejestracjaZaloguj

Share | .
 

 Jak dobrze kurą być ... ;)

zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Go down 
Idź do strony : 1, 2  Next
AutorWiadomość
Gość
Gość
avatar


PisanieTemat: Jak dobrze kurą być ... ;)   Pon 22 Mar - 14:38

Jak dobrze kurą być …






Wyspać się do woli. Bo, w niedzielny poranek wcześnie wstają tylko barany, albo kozy. LOL
I zadowolone wesoło sobie brykają



Nooo! Czego się gapisz? Koza jestem! zły2

Co jest grane? Kury jeszcze śpią! zly1

Nooo! Nareszcie! wstają księżniczki.

Damy im czadu. smiech1


Kogucik łapy rozprostował.
Może jakiś seksik w niedzielny poranek? LOL5

Nooo! Ta jest niezła! Ale! orlica! LOL


I co kumy, tak bez papu będziemy. blue1405
Wczorajsze zostało do cna wydziobane.

Oooo! Wśród stada wielkie poruszenie!
Śniadanko do łóżeczka. LOL


No dobra, teraz sobie smacznie pojemy,
to, może i jakie jako zniesiemy.

Papatki! usmiech

Jak dobrze kurą być. oko Amerykańską. smiech1
Powrót do góry Go down
Gość
Gość
avatar


PisanieTemat: Re: Jak dobrze kurą być ... ;)   Czw 1 Kwi - 11:34

papatki Kury zapraszają na świąteczne disco. radosc1

Powrót do góry Go down
bogatka1
pirat
avatar


PisanieTemat: Re: Jak dobrze kurą być ... ;)   Sob 3 Kwi - 10:18

Fajne to kurnikowe opowiadanie
Powrót do góry Go down
http://forum.gazeta.pl/forum/f,48033,aha_Grafika_com.html
Gość
Gość
avatar


PisanieTemat: Re: Jak dobrze kurą być ... ;)   Wto 4 Maj - 10:14

bogatka1 napisał:
Fajne to kurnikowe opowiadanie

Bogatko

To nie opowiadanie blue1401
To jest reportaż z kurnika. Zapis kilku godzin z życia kur i kóz. blue1409

Tak wygląda kurnikowe życie 4 maja o godz. 4:03 blue1402


Noc głęboka, (6 godzin różnicy czasu) ale koguty już pieją smiech1
Powrót do góry Go down
bogatka1
pirat
avatar


PisanieTemat: Re: Jak dobrze kurą być ... ;)   Czw 6 Maj - 17:26

Co tak wcześnie wstajesz?!?
To ferma gdzieś za oceanem, skoro tyle godzin różnicy i chyba kogut pieje po amerykancku Ciekawe, jak się z kurami dogaduje, bo polski też musi znać? A ten białas do wzięcia

Pieje kogut - KUKURYKU
Wstawaj mały mój chłopczyku
A chłopczyk się rano zbudził
Patrzy ile chodzi ludzi
A dziękuje ci mój koguciku
za te twoje KUKURYKU

- Dlaczego kogut pieje przez całe życie?
- Bo ma wiele żon i ani jednej teściowej.

Cytat :
"Niech sobie kogut pieje, ale to kura znosi jajka" -oto punkt widzenia kury. a TO, ŻE KOGUT „ZNOSI” KURĘ? Tego aspektu kura niedostrzega zapatrzona w swoje walory i w to, że do niej należy ostatnie "słowo" i jeszcze - co jest w tym momencie kluczowe - ona posiada to co na czym zależy kogutowi.Ta relacja to swoisty problem "kurojajowy" - czyli rywalizacja o to, kto był pierwszy.Stawiam na kompromis. On (ów Kompromis) wsparty uśmiechem wypowiadających swoje racje może sie skończyć całkiem udanym aktem seksualnym .... wówczas kur zapieje a kura zagdacze - tylko, żeby razem.W tym tkwi sedno jedności i zespolenia.
Powrót do góry Go down
http://forum.gazeta.pl/forum/f,48033,aha_Grafika_com.html
Admin
admin
avatar


PisanieTemat: O! jak dobrze kurą być :)))   Sob 18 Wrz - 13:36

LOL5
Powrót do góry Go down
http://humor-ole.forumakers.com
Baba
była i się zmyła :)



PisanieTemat: Re: Jak dobrze kurą być ... ;)   Sro 22 Wrz - 7:57

Tosz to moja psotrokato!!!!!
co za dziwka,
a piez to burek mojego Walka , jaki pan taki kram. BUda tysz naso .
Muwilazem chopu , coby plot naprawil bo lazom rozne po podworku. Tera carno na bialem co sie wuczxom rozne ludzie po moi zagrodzie , filmy nakrencajom.

Lece se chusteckem luprasowac , te w rozycki..... moze mie tysz do filmu wezmom
Powrót do góry Go down
Admin
admin
avatar


PisanieTemat: Re: Jak dobrze kurą być ... ;)   Pią 24 Lut - 12:52


Wiadomości z kurnika papatki
piątek - 24 luty 2012r., temperatura 0 stopni C

Wow! platek2 platek2 platek2 Snow! Łał! śnieg! :pa LOL LOL LOL


5:57 - pieją koguty LOL



6:00 - wstały kaczki i zaliczyły poranny spacerek best



6:23 - czy to białe da się zjeść? smiech1



6:32 - wstały kury radosc4



w kurniku kolejny dzień świstaka :1420: LOL





papatki1
Powrót do góry Go down
http://humor-ole.forumakers.com
gosc
Gość
avatar


PisanieTemat: Re: Jak dobrze kurą być ... ;)   Sob 8 Wrz - 7:57

w kurniku ciemno LOL
Powrót do góry Go down
Baba
była i się zmyła :)



PisanieTemat: Re: Jak dobrze kurą być ... ;)   Nie 9 Wrz - 3:22

bo sie swicka wypalila, trza kupic nowom
Powrót do góry Go down
gosc
Gość
avatar


PisanieTemat: Re: Jak dobrze kurą być ... ;)   Pon 10 Wrz - 17:00

nima kasy LOL
Powrót do góry Go down
Baba
była i się zmyła :)



PisanieTemat: Re: Jak dobrze kurą być ... ;)   Wto 11 Wrz - 1:13

kasy? czy pieniedzy?
Powrót do góry Go down
Baba
była i się zmyła :)



PisanieTemat: Re: Jak dobrze kurą być ... ;)   Sob 13 Paź - 13:38

wcale nie jest dobrze byc kurom

od kury sie wymaga coby jajka znosila , i ona znosi , ale jak wlasciciel duzo je i malo mu tych jajek to poderznie kurem i jom upiecze i tyle .

I co ... dobrze kurom byc?
Powrót do góry Go down
Fionka
specjalistka nie tylko od kawy
avatar


PisanieTemat: Re: Jak dobrze kurą być ... ;)   Pią 19 Paź - 14:12

Powrót do góry Go down
Baba
była i się zmyła :)



PisanieTemat: Re: Jak dobrze kurą być ... ;)   Sob 20 Paź - 2:44

tosz to prawie granicy s pornografiom takie zdjencia
Powrót do góry Go down
Fionka
specjalistka nie tylko od kawy
avatar


PisanieTemat: Re: Jak dobrze kurą być ... ;)   Nie 28 Paź - 20:30

Prawie robi dużą różnicę...

prawie jak Picasso...
Powrót do góry Go down
Baba
była i się zmyła :)



PisanieTemat: Re: Jak dobrze kurą być ... ;)   Wto 30 Paź - 1:55

Powrót do góry Go down
Admin
admin
avatar


PisanieTemat: Re: Jak dobrze kurą być ... ;)   Pią 2 Lis - 13:19

Fionka napisał:
Prawie robi dużą różnicę...

prawie jak Picasso...

Fionka
tak a propos tematu o kurach smiech1
na tej fotce jest K U R A ??? LOL5 LOL5 LOL5
a gdzie ona kuper ma? LOL5
chyba mnie już całkiem na oczy padło dno

jezyk
Powrót do góry Go down
http://humor-ole.forumakers.com
Fionka
specjalistka nie tylko od kawy
avatar


PisanieTemat: Re: Jak dobrze kurą być ... ;)   Pon 5 Lis - 0:05

Na tej fotce jest materiał porównawczy...
a gdzie kuper ma?? hm... z Titanikiem na dno nie raczyła była pójść, więc myślę, że trzeba obejrzeć jakiś inny jej film...
wygląda, że ma z tyłu...
Powrót do góry Go down
Baba
była i się zmyła :)



PisanieTemat: Re: Jak dobrze kurą być ... ;)   Pon 5 Lis - 8:28

bo to Adminko nie byla kura ale - chick

ajusci
Powrót do góry Go down
Sponsored content




PisanieTemat: Re: Jak dobrze kurą być ... ;)   

Powrót do góry Go down
 

Jak dobrze kurą być ... ;)

Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Powrót do góry 
nr stronyIdź do strony : 1, 2  Next

Permissions in this forum:Nie możesz odpowiadać w tematach
humor-ole :: PTAKI, ZWIERZAKI---domowe :: Kury, kozy-